Zmieniaj punkty widzenia - LUDZIE SĄ JAK DRZEWA - Zdjęcie wykonane obiektywem typu rybie oko (fisheye). Lokalizacja: Wrocław

Zmieniaj punkty widzenia

Zmieniaj punkty, z których patrzysz na życie. Przyjmuj jak najwięcej różnych perspektyw na tę samą sprawę. Nie zakładaj, że ze swojego fotela masz pełny obraz sytuacji. Przeciwnie! Bądź pewien, że niezależnie od tego, ile wiedzy byś posiadł – zawsze widzisz tylko fragment całości!

Bądź otwarty, przyjmuj czyjeś argumenty, bierz z nich to co najlepsze, ucz się od każdego, kogo spotykasz. Szanuj każde zdanie, bo każdy z nas niesie przez życie swój fragment uniwersalnej Prawdy Życia. Zapewne nie każdy taki fragment będzie pasował do Twojej aktualnej rzeczywistości. Nie każdy da się do niej w jakikolwiek sposób dopasować. Ale dopóki go nie zgłębisz lub chociaż rzetelnie się z nim nie zapoznasz – dopóty nie będziesz w stanie stwierdzić, czy jest on dla Ciebie bezcenny czy bezwartościowy. Ponadto fakt, że coś akurat tutaj i akurat teraz jest bezwartościowe dla Ciebie wcale nie oznacza, że jest to pozbawione wartości samo w sobie.

Nie zapiekaj się w swoim własnym stanowisku oglądanym z jednego, konkretnego punktu widzenia. Pomyśl o tych wszystkich lądach, oceanach, wydarzeniach i sytuacjach, których nigdy nie widziałeś i nie doświadczyłeś. Czy nie wydaje Ci się, że ślepe i uparte obstawanie przy swoim pozbawia Cię wielu niezwykłych odkryć? Zmieniaj punkty widzenia.

* * * * *

Coaching Prosperity

Proces Coachingu Prosperity w naturalny sposób prowadzi Klienta do wielokrotnego zmieniania punktu widzenia. Niektóre z praktykowanych w procesie narzędzi a nawet niektóre z pytań są tak zaskakujące, że  całkowicie wyrzucają z automatyzmów myślenia i codziennego funkcjonowania. Daje to Klientowi szansę na przyjrzenie się swojemu życiu, swojej postawie i swoim wyborom z nowego punktu widzenia. Daje to Klientowi szansę na samodzielne dokonanie odpowiedniej zmiany.

Fot. T. Milczarek, zdjęcie wykonano obiektywem typu rybie oko

Podaj dalej...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPrint this pageEmail this to someone